”Junil a les terres del bàrbas”, Joan-Lluís Lluís, Club Editor, 2ª Edició, Febrer, 2002.


Livraison à partir de 4,97€

État du lot: Très bon (neuf ou comme neuf, aucun signe d'utilisation)
Com nou.

"Junil a les terres del bàrbas", Joan-Lluís Lluís, Club Editor, 2ª Edició, Febrer, 2002. Encuadernació rustega. Bon estat. com nou.

Una gran novel·la d’aventures, un viatge per l’Imperi romà en què la poesia, la llengua i la traducció són el motor de l’acció.

“Una vegada hi havia un home que menyspreava la seva filla.” Junil encola papirs a la llibreria del pare i aprèn a llegir a l’ombra del seu menyspreu. Però mort el pare, morta la ràbia —i és la filla qui ha concebut l’arma del crim.

Fuig a peu amb tres esclaus. Travessen la frontera i aprenen a anar a palpes pel món, on els déus i les llengües varien. Creuen Europa en direcció a Tomis, a l’actual Romania. ¿Què busquen? ¿Què diuen els estranys amb qui topen? A mesura que avancen, l’afany de caminar eclipsa la por i s’encomana a d’altres fugitius.

Guilde des Libraires Anciens de Catalogne Guilde des Libraires Anciens de Catalogne
avatar Llibreriadelalluna
À partir de 17/12/2013
Espagne (Barcelona)
Vendeur enregistré en tant que professionnel.

Voir plus de lots de Club Editor

Voir plus de lots de Febrer

Voir plus de lots de Joan-Lluís Lluís